äntligen fredag!

Det snöade igår. Helt sinnessjukt att vinter är här redan... Det har gått så jävulskt fort!

I vilket fall så gick det bra att plugga igår. Vi satt i bildsalen och ritade och ritade. Sandra kom förbi en sväng, liksom Stefan och Helen lite senare. Vid halv 4 gick jag hem för att svida om till träningskläder, och pallrade mig ner till Body Pumpen. Det var väldigt skönt igår. Inte för tufft och inte för lätt. Perfekt.

När jag kommit hem och duschat och ätit, var det nästan direkt iväg till Origo, för att träffa Stefan och Ida igen. Vi hade bestämt att vi skulle ha en plugg-natt igen, för att få nåt gjort. Vi kanske inte skulle sitta lika länge som sist, men är man ändå uppe till 2-3 på natten (som jag och Ida), så varför inte utnyttja tiden till att plugga?
Jag hängde med till 3. Sen gick jag hem och la mig. Det var en bra pluggning! Jag blev klar med en uppgift. Nu har jag bara en kvar, lite färgläggning på en annan och att läsa i en bok tills på måndag. Det ska jag väl ändå hinna?!


Nu ska jag käka lite frulle, och dra mig ner till affären sen. Ska laga mat senare ikväll tills Sandra och hennes fruga kommer hit :)

Vi ses och hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0