Mobilblogg eller mobil blogg... Båda funkar

Att blogga från mobilen är ganska smidigt.

Jag befinner mig just nu på en ö av särdeles blygsam storlek i farvattnen kring Sveriges framstjärt. G to the B to the G. Denna ö har till synes blivit namngiven efter nötkreaturens hälsosamma avkomma (knäck den du!).
Att min syster bor tillfälligt på denna ö just under sommarmånaderna är som grädden på moset.
Att det just denna dag är si så där 25 grader varmt är som det lilla kvistade körsbäret på grädden på moset.
Och att jag ligger på en varm klippa och solar och inte har särskilt mycket annat som måste göras är som den saftiga köttfärslimpan med lök och brunsås under det lilla kvistade körsbäret på grädden på moset.

Man kan säga att jag, under omständigheterna, inte mår så äckligt.

Kommentarer
Postat av: Tossi

Vill bara meddela fröken om att dina blommor ännu är i livet och i goda händer! =)

2008-07-14 @ 19:37:59
Postat av: Sandra - Härnta

HALLÅ! Låter inte helt fel det du beskriver måste jag säga... men när kommer du hem igen? Tomt utan dig på ballkongfesterna! ;) Kram!

2008-07-16 @ 20:41:21
Postat av: IdaS

Tor: Känns skönt att höra! I trust you with my flowers ;)



Sandra: Ja, jag känner att det fattas mig nåt inombords, och jag tror att en stor del av detta beror på balkongsfest-abstinens. Jag kommer nog hem till 1 september.... Förjävla långt dit.

Längtar hem!!

Kram!

2008-07-29 @ 14:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0