Spegel, spegel...

Hittade en lite rolig text igår när jag surfade mållöst genom nätet.
(Vill bara påpeka att i mina ögon finns det inga kopplingar mellan jantelagen och narcissism. Att älska sig själv behöver inte betyda att man tror man är bättre än alla andra. Så där... bara ifall ni tycker att jag är motsägelsefull i mina åsikter ;D Och, nej, jag är inte narcisstisk, men jag önskar att jag var det.)


I love myself,

I think I'm grand.

I go to the movies

And hold my hand.

I put my arms

Around my waist,

And when I get fresh,

I slap my face


                                                                                    image20


På tal om narcissism: Är det nån som sett nya serien "Sarah Silverman Program" som går på 2:an lite senare på kvällarna? Förjävla bra! Hon är helt lysande, och även om jag vill strypa henne nästan hela tiden för sin barnslighet (och hennes syster som låter henne hållas), så älskar jag den här serien! Ni måste kolla nån gång!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0