Skador

Gud, vad jag skadar mig hela tiden!
Igår halkade jag på efterfesten och slog i röven, armbågen och skrapade upp lite på ena handflatan. Aj.
Idag skulle jag skala morötter till middagen. Det gick lite för fort och så slant jag och skar av mig halva vänstra långfingernageln. Mindre mysigt, men det gjorde faktiskt inte så ont. Blödde som fan däremot. Ska bli lite intressant att följa utväxten av nageln... Nu låter jag morbid, men va fan! Sånt e fashinerande, på ett lite äckligt sätt. Ungefär som att man inte kan ta blicken ifrån en olycksplats eller inte kan sluta stirra på riktigt, riktigt feta människor...

Annars har kvällen vart bra. Pippi dök upp vid 18-tiden och då stod maten på bordet. Nu har hon precis åkt iväg på jouren. Får se när hon dyker upp imorgon bitti...
Vi satt och kollade i mina gamla skolkataloger förut. Det var roligt att se alla gamla kort igen.
Vad liten man var i 7:an!

Jag ska nana om en liten stund. Gårkvällen tärde gött :)

God natt alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0