Saturday night's alright for fighting

Eller, ja.... Fick bara den låten på huvudet nu när jag skulle komma på en rubrik.

Igår satt (låg) jag och ett antal medlemmar i V-Dala och kollade på LotR hela kvällen. Maraton i all ära, men efter att ha sett filmerna ett antal gånger tidigare, så känns det inte lika spännande längre. Men det var trevligt ändå!
Och jag kan fortfarande inte stoppa mig själv från att gråta i slutet på sista filmen... Tragiskt.

Annars sitter jag här framför datorn med dålig hållning och undrar om jag är hungrig nog för att orka göra en macka eller två till frukost. Det lutar åt att det blir så.

Ikväll blir det bio med John, som sagt! Sen ska vi kolla på första deltävlingen i Melodifestivalen på Lyan! Det blir något av en helkväll, helt enkelt :)

Nä, mackor var det ja... Kanske slår på en film också för att fördriva tiden lite.



                                                                         image11

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0