Resa

Imorgon, runt 13, åker jag med tåget till Västerås, där min kära syster och hennes sambo bor! Har blivit bjuden på förlovningsfest :D  Dom förlovade sig när dom var på Maldiverna nu i oktober, så nu ska det firas! Det blir "den vanliga" skaran av deras vänner och hans bror, och det ska bli roligt att träffa alla igen. Senaste gången var nog runt den här tiden förra året, vill jag minnas... Eller om det t.o.m. var -06... Aja, kul ska det bli iaf!
Är tillbaka på söndag kväll.

Jaha, mitt när jag satt och skrev som bäst, så stängde datorn bara av sig. Då ska den tydligen inkonsekvenskontrolleras varenda jävla gång. Och det går inte att avbryta kontrollen heller, för den reagerar inte även om jag trycker ner hela tangentbordet. Detta har ju hänt ett antal gånger nu.
Syrrans sambo säger att det kan vara nåt som är trasigt i själva maskinvaran, typ moderkortet.
Måste lämna in burken för ordentlig kontroll när jag fått pengar... *suck* blir bara så trött på att krångel.

Nu ska jag fortsätta städa och sen käka.

Vi ses!


                                                                                    image19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0