Paaarty party!

Herrejävlar... Mitt huvud.... Det packar snart sina väskor och går hem...

Det var som ni kanske förstår fest igår. Platsen var MittLyan. Det var jävligt roligt från första stund! Galna människor faller mig mycket i smaken! Och det finns många galna utbytesstudenter ;)
När så alkoholen tog slut på Lyan drog jag, Fraj och John till Bittens en jävligt snabb sväng. Vi hann med en öl, en ET och en halv Sissling Pear (eller va fan den nu hette... jävligt god var den iaf). När vi till sist blev utkörda på grund av stängningsdags, tyckte vi inte alls att kvällen var slut.
Så vi hängde med ett gäng grabbar (folk vi känner alltså) hem på efterfest! Det var också trevligt. Gott med pizza :)
Minns lite suddigt att jag kollade på klockan när jag gick hem genom skogen (ingen vet) och att den då visade halv 5.
Förjävla kul hade jag iaf!

(Mitt huvud vänder sig om och vinkar farväl vid horisonten)


image31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0