Orka rubrik...

Ikväll var det roligt på spexet! Det är intressant att se hur bitarna börjar falla på plats när man ser hur folk går in i sina roller bättre och bättre, och utvecklar idéer om varför just deras karaktär gör som den gör.
Man kommer på sig själv med att helt plötsligt inse att man tidigare inte riktigt vetat syftet med en scen, utan att man först nu ser sammanhanget bättre.
Det här kommer bli kanoners! Helt klart ett av de bästa spexen på länge.

Känner mig för övrigt sugen på att börja sy lite smått på min knälling (jag stavar klänning så medvetet, för det blir lite roligare så. Precis som att jag ibland säger aspgetti istället för spagetti. Och att mor säger agulf till flugor...). Eller i alla fall klippa ut bitarna och kanske börja planera lite.
Vi får se. Jag sov en stund tidigare, så det kan hända att det blir en sen natt inatt. *ååh inatt inatt e de du e de jaa*



image8

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0