Hos syrran

Jahopp, då var man tillbaka i Västerås, möjligtvis för sista gången. Syrran och sambon ska ju flytta till Göteborg senare i vår, så nu blir det inget mer festande i Västerås iaf. Lite tråkigt. Det är ganska kul att ha en syrra som bor i en annan stad än götet, och så nära Stockholm för den delen. Och lite synd är det ju, nu när jag äntligen lärt mig hitta i den här stan! Mitt lokalsinne brukar vara det jag är stoltast över, men här slutar det fungera som en kompass på nordpolen ;)
Men det är klart att det ska bli roligt att ha ännu en övernattningsmöjlighet i Göteborg, när det ändå är där man festar mest om somrarna! Och Älvstranden är ju inte så fel heller ;D

Annars har jag hunnit få ganska mycket gjort idag. Jag har varit på stan och köpt alkohol och margarin (vet ej om de två kan kombineras bekvämt). Sen har jag bakat vit choklad-kladdkaka (helt underbar!), städat köket och nu ska jag börja på badrummet. Nu klev självaste herren i huset genom dörren också! Då tänker jag käka först, och fortsätta städa sen.

För övrigt har jag börjat behärska Fifa fotbollsspelet på PS3... Det går sådär. Jag gör fina piruetter med gubbarna, och har gjort ett mål hittills! Sambon säger att jag är bra träning tills dess "gubbarna" (killgänget från götet) kommer och bjuder på riktig match... Whatever ;D

Nu är det mat som sagt!
Får se om jag hinner skriva nåt imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0