Helgen

Oj, nu har jag mycket att skriva om. Vet inte om jag orkar med att beskriva allt in i detalj, och jag tvivlar på att nån skulle vara intresserad av att läsa då... Jag tar snabbversionen.

Som jag sagt ett antal gånger nu, så var jag ju i Västerås (se tidigare inlägg) och festade. Det var mycket trevligt på festen. Mycket folk också. Som jag misstänkt var det väldigt roligt att träffa "gubbarna" från Götet igen, och syrrans kompisar från skolan och jobbet. Katten Leo blev dock väldigt stressad av allt folk och brôt runt omkring, så han rusade runt som en skållad hare. Stackarn.
Jag har ingen koll på hur mycket jag drack. Det är väldigt lätt att tappa räkningen på ölen när herrskapet äger en så kallad DraughtMaster, alltså en öl-tapp som på krogen, fast hemma. Däremot tror jag inte jag var så berusad... Klart att nån bit av kvällen är väl något suddig, men jag tror inte jag var så full att jag var oförskämd. Jag däckade iaf inte, som vissa andra *harkel*.
Vad jag vet med säkerhet är att jag var andra halvan av en duo som sjöng och gol på balkongen. Vet dock inte om det var jag som hördes mest.

Sen var det dags att åka hem på söndag eftermiddag, och lustigt nog så föll det sig så att John skulle spendera helgen i hufvudstaden med en vän hemifrån. Så vi åkte med samma buss hem. Det var uppskattat med sällskap! 5 timmar gick liksom lite fortare då. Bakfulla som två as satt vi och hade jävligt roligt och flummade en bra bit av vägen (jag tror han insåg hur sjuk i huvudet jag verkligen är ;D)! När vi började närma oss Härnta fick John den briljanta idéen att vi skulle käka på Macedonken. Min mage nickade instämmande, så så blev det.

Har såklart lite bilder som jag tänkte lägga ut här, men det får bli senare. Sitter nämligen på biblan i skrivande stund...

Det var allt för den här gången!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0