Ha! Två på en dag...

Spex-repet var roligt ikväll! (Jag tycker förresten det låter så roligt med "spex-repet", för även om jag vet vad det är och så, så lyckas jag alltid få en bild av ett rep - ett sånt man slår knop på - i huvudet. Fattar inte varför. har aldrig vart så innan.)

I vilket fall.... Vi gjorde roliga uppvärmningar, men jag är så dålig på att skådespela. Dessutom har jag en fruktansvärt oslipad kroppsuppfattning. Det är sällan jag vet hur jag egentligen ser ut när jag gör nåt... Jag tycker mig känna att det ser ganska roligt ut. (ungen i Simpsons står och pekar *ha-ha*) Aja, alltid kul om man kan roa nån!

Har för övrigt mycket, mycket att göra i skolan. Saknar poäng för tillfället; inte mycket, men tillräckligt för att CSN ska misstycka. Dessutom är de "lätta" resterna redan klara... Bara de tuffaste och mest tidskrävande kvar.

Bit ihop nu, Ida! Du kan ju redan ana mållinjen i fjärran!

Håll till godo med Whale-Boy...

image3

Kommentarer
Postat av: Stefan Fundin

Vilken snygg bild. ;)
Och välkommen till bloggens värld. :)

2008-02-05 @ 00:13:12
Postat av: Ida

Bit ihop! Vet PRECIS hur det känns! Och du, du kan VISST skådespela, tycker jag du ska satsa på nästa år!

2008-02-05 @ 01:26:15
URL: http://www.idakentners.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0