Fettisdagen

Har suttit hemma hela dagen och försökt plugga, men det gick inge vidare. Kanske berodde på att jag bara åt två leverpastejs-mackor under dagen. Jag måste börja äta mer regelbundet!

Vid 5-tiden strosade jag ner till Villan för att smaka semla. Fick höra allmäna berättelser om att den ena degen blivit sån, och den andra hade blivit på ett annat sätt. Jag tror Jonas och John släppte koncentrationen från baket efter första lyckade satsen ;)
I vilket fall som helst, så smakade det bra. Grön grädde var längesen!

Till fiket kom också lite utbytesstudenter inramlandes. Där var Greg och Dominik, turkiskorna (kan inte stava deras namn) och John. Tog lite bilder och snackade skit. Bestämde bio med John i helgen. Ska se I am legend! Det blir roligt :)

Sen bar det av hem till Monica för att öva lite sång med tjejerna och bli bjuden på morotskaka (det tog stopp ganska snabbt, där). Vi var bara fyra idag, så det blev mest skitsnack där med ;) Men lite fick vi bestämt och tränat, så nu har vi några snapps-visor att välja mellan!

Aah, har lite ont i axeln idag... Tror jag sitter fel vid datorn. Men imorgon blir det lite yoga på kvällen! Det ska faktiskt bli skönt, det var längesen nu.

Tack för mig!

(Väldigt dålig fokus på vissa av bilderna)

  

(Fick fina blommor av Tommy från plantskolan i Umeå!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0