Ett lojt Härnta

Vet inte om det är något som ligger  luften, men alla verkar så nere just nu. Och om dom inte är nere, så är dom apatiska, liksom loj. Visst finns det omständigheter som gör det värre för vissa, men jag fattar inte riktigt vad som hänt.
Vi har drabbats av nån form av kollektiv depression, tycks det mig. De flesta har mycket i skolan, eller liknande, precis som jag, men det kan ju inte bara bero på sånt. Jag är också lite halvt apatisk för tillfället. Som en av spexarna beskrev det igår, inte arg eller ledsen, men inte glad eller munter heller. Liksom mitt-emellan, på stadig låga.

Snart måste helt enkelt ljuset komma på allvar och tina resterna av Härnta-vintern från våra stackars själar! Det skulle vi nog alla må bättre av!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0