Aaaah! Träningsvärk så in i helveeete!

Ajajaj! Var ute och gick (rusade) med Ella förut, båda med stavarna i högsta hugg. Det var ganska jobbigt, men som jag sa, man känner sig så duktig efteråt när man vart ute och rört på sig lite. Det här var jävlarimej inget lite, inte. Svetten rann, mitt dumma öga rann, stavarna gled ihop (teleskop). Men jag klagar inte! På allvar gör jag inte det! Jag ska fanimej göra det igen, och igen, och igen! Känner mig lite hypad.

Men nu... det är nu det värsta kickar in. Värken. I låren, både fram, bak och på in- och utsida. I rumpan, skinkor och höfter. Trodde det var illa från pumpen igår. Nänä. Där trodde jag fel.

Kommer inte (kunna) lyfta arslet ur soffan på heeela kvällen!

Så det så!
Nu ska jag käka...



                                                                                            image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0