Uppdatering

Okej, jag erkänner... jag har inte orkat uppdatera här nu på några dagar. Och jag orkar definitivt inte dra hela Sundsvallsfesten igen. Jag kan säga att det var roligt och väldigt blött, men det är allt. Minns inte så mycket mer ;D

Nä, men annars har väl inte hänt så mycket. Sov bort nästan hela måndagen, och igår satt jag och Ida i bildsalen och målade/skrev. Det är bra att vi träffas så där, för annars tvingar inte jag mig till att plugga. Hittar alltid nåt annat att göra som är mycket roligare, och tänker att plugga kan jag göra imorgon. Men när gör man det?

Idag var Sandra snäll och hämtade mig vid 10 och körde upp till Dollarstore så att jag kunde köpa material till julklappar (kan inte säga vad). Ida var också med, och efter att ha lämnat av mig hemma igen, så åkte de vidare mot skolan för att fixa det sista på nya numret av Hyenan. Ska bli spännande att läsa!


Nu ska jag fortsätta min dag med att tvätta 12-17. Tror dock inte att jag behöver hålla på så länge, det är inte så mycket den här gången... Men allt som legat framme stinker nu mat-os, eftersom jag var duktig igår och lagade mat! Jag gjorde pannbiffar med lök och gräddsås (minigrädde, på tal om matvanor). Det blev så att jag nu har 4 matlådor i frysen! Det fattas bara nåt att ha till, typ potatis eller liknande, sen är det bara att ta fram när man inte har tid att stå och fixa! Gud, vad jag är duktig!


Men nu först ska jag ringa till de som har hand om min tv-mätare (som registrerar vad jag tittar på, för tittarsiffror), för jag fick strömavbrott i fredags och efter det började hemtelefonen ringa mitt i natten. De sa att det kunde bli så om jag drog ut nån sladd eller nåt, men det var ju inte mitt fel! Så nu har jag haft telefonen på ljudlös, och hör inte om någon ringer... Otroligt störande.


Men allra först - frukost!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0