Luleå

Jahopp, då vart jag hemkommen från Luleå, då! Jag har varit där med bl.a. Hampa på möte med "Studentkårer i samverkan" ("Studsam"). Vi åkte i fredags morse vid halv 8 och bilade hela vägen upp med Matthias, Pontus, Johan och Per från Östersund, samt Robert från Sundsvall. Det var en lååång resa, men inte lika lång som den jag gör med min kära mor varje gång jag åker hem till Härnta från Alingsås. Till Luleå är det drygt 60 mil.
Vi var där vid 13.30 och då checkade vi in på Scandic, där vi skulle bo för helgen.
Sedan var det, efter lite mat, direkt vidare till Luleå's skollokaler för att börja mötet. Och där satt vi till kl.14 idag. Typ... -isch...

Det har varit en mycket lång helg, med väldigt långa dagar. Har sovit alldeles för lite, så jag har varit alldeles rödsprängd i ögonen hela tiden. Tur att man har liiite clear eyes kvar, så det blev något bättre... Kände mig som en pundare ett tag där.


Men mitt i all leda och tristess, måste jag ändå säga att jag lärt mig väldigt mycket! Det har varit roligt, på något vis, för det är ganska roligt att diskutera saker (men inte till dess yttersta gräns kanske, som vissa verkade tycka). Och det var ett par människor som lyfte stämningen inne i salen när man började fundera på om man skulle dränka sig nånstans (eller yrka på streck i debatten, och låta de andra göra det åt en).

Jag är glad att jag tackade ja till att följa med!

Nu ska jag äntligen sova en hel natt! Imorgon ska Sandra hjälpa mig ner med datorn på Escape, så de kanske kan laga den... Sen är det skola till 17. Kul.

Men vi ses! God natt!

Kommentarer
Postat av: Sandrish

Trist att veta att ni varit så nära mina hemtrakter och man inte kunnat ses nånting. :(

2008-12-07 @ 23:45:28
URL: http://helny.blogspot.com
Postat av: Martina

hmm redeyes..? du menar inte clear eyes? eller jag har ingen aning. :P hoppas du får sova gott i natt nu =)

2008-12-07 @ 23:58:54
URL: http://jarredsdotter.blogg.se/
Postat av: IdaS

Sandrish: Ja, jag vet! Men vi tänkte på dig när vi åkte förbi avfarten :)



Martina: HAHA, jo självklart menar jag ju clear eyes! Herregud, var man trött eller var man trött när man skrev det där?

2008-12-08 @ 23:26:19
URL: http://idasvensson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0